Logo Ridderkerk

Stages

Leren doe je samen

In Ridderkerk hebben we mooie mogelijkheden voor mensen die graag samenwerken. We zijn volop in beweging. Bij uitstek een plek waar je jezelf kunt ontwikkelen en kunt groeien. We staan altijd open voor een frisse blik en hebben regelmatig diverse stagemogelijkheden.

Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden voor een stageperiode. Wie weet bevalt het aan beide kanten en houden we er een heel enthousiaste nieuwe collega aan over, als je studie erop zit!

Voor welke niveaus?

Door de verschillende taken  en mooie uitdagingen binnen onze gemeente, zijn er ook diverse mogelijkheden in vakgebieden en niveaus voor stagiaires.

Dit kan bij ons vanaf mbo-niveau. De kans is groot dat er één (of meer) van die taken aansluiten bij jouw studie en/of ambitie.

We begrijpen dat je stage loopt om verder te komen in je ontwikkeling. Daarom vinden we een goede begeleiding belangrijk; leren doe je tenslotte samen! Je kunt dan ook rekenen op stageopdrachten die passen bij je studie.

Wat verwachten we van jou?

Ridderkerk is mensenwerk.

Dat staat bij ons centraal; uitdagingen gaan we met elkaar aan. We zoeken mensen die zich hierin herkennen en ervoor willen gaan.

We bieden iedereen een gepaste kans waarbij er ruimte is om te groeien.
En natuurlijk spreekt het voor zich dat je er zin in hebt. En dat je bewust kiest voor een stageplek binnen onze organisatie.

Verklaring Omtrent het Gedrag

Kom je bij ons je stage lopen? Dan heb je een VOG nodig, een Verklaring Omtrent het Gedrag. Daaruit blijkt dat je je in het verleden goed hebt gedragen en er geen bezwaren zijn om binnen onze organisatie aan de slag te gaan. Die VOG vraag je aan via de gemeente waar je ingeschreven staat. Wij vergoeden de kosten van het aanvragen voor je.

Contact:

Wil je weten of we een geschikte stageplaats hebben? Kijk dan op onze vacaturepagina. Mocht er geen passende stage bij staan, stuur dan even een mail naar recruitment@ridderkerk.nl